Corporate Social Responsibility ve středně velkém podniku a role personálního managementu – Jana Hájková
Jana Hájková
Diplomová práce
Corporate Social Responsibility ve středně velkém podniku a role personálního managementu
Corporate Social Responsibility in the medium-sized enterprises and the role of personal management
Anotace:
Práce je věnována především rozdílům v pojetí společenské odpovědnosti malými, středními a velkými podniky v České republice. V dnešní době u nás stále ještě není společenská odpovědnost příliš známým tématem hlavně mezi malými firmami. Důvodem je možná i skutečnost, že menší společnosti problematiku neznají, nebo mají pocit, že se jich netýká, nebo jim taková investice přijde zbytečná, popřípadě ani …víceAbstract:
The work is devoted mainly to differences in the concept of social responsibility small, medium and large enterprises in the Czech Republic. Today is in our country still not too well-known social responsibility theme mainly among small firms. This is perhaps the fact that small companies problems do not know, or feel that they are not concerned, or such investment comes unnecessary and, if appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Petr Beroušek
- Oponent: Markéta Trnková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia