Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie – Bc. Barbora Havrdová
Bc. Barbora Havrdová
Diplomová práce
Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie
Marketing Plan of Object Chateau Svijany - Project Study
Anotace:
Téma je v první části diplomové práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingu, marketingové komunikace a větší část je také věnována na téma konkurence. Druhá část práce popisuje Zámek Svijany a seznamuje čtenáře s marketingem před uvedením zámku do provozu, návrh vlastního marketingového projektu pro Zámek Svijany autorkou, nynější marketingové aktivity Zámku a vyhodnocení dotazníku.Abstract:
Theme in the first part of the thesis focuses on the description Explanation of marketing, marketing communication major part is devoted to the theme of the competition. The second part describes the Chatau Svijany acquaints readers with marketing before the chatau to do the operation, author design own marketing project for Chatau Svijany, current marketing activities chatau and evaluation of questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/im1vc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Anna Chocholatá -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Návrh marketingové strategie pro společnost Robur s.r.o.
Marietta Novotná -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera