Bc. Barbora Havrdová

Diplomová práce

Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie

Marketing Plan of Object Chateau Svijany - Project Study
Anotace:
Téma je v první části diplomové práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingu, marketingové komunikace a větší část je také věnována na téma konkurence. Druhá část práce popisuje Zámek Svijany a seznamuje čtenáře s marketingem před uvedením zámku do provozu, návrh vlastního marketingového projektu pro Zámek Svijany autorkou, nynější marketingové aktivity Zámku a vyhodnocení dotazníku.
Abstract:
Theme in the first part of the thesis focuses on the description Explanation of marketing, marketing communication major part is devoted to the theme of the competition. The second part describes the Chatau Svijany acquaints readers with marketing before the chatau to do the operation, author design own marketing project for Chatau Svijany, current marketing activities chatau and evaluation of questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní