Inkluzivní vzdělávání z pohledu osob na něm se podílejících – Adéla KUTÁLKOVÁ
Adéla KUTÁLKOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání z pohledu osob na něm se podílejících
Integration from Perspective of Those who are Concerned
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním na základní škole z pohledu osob, které se na inkluzi podílejí. Teoretická část popisuje žáky v základním vzdělávání zvláště pak ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Seznamuje nás s inkluzí v současném vzdělávacím systému a její porovnání s integrací. Praktická část prezentuje cíl práce a následně vyhodnocuje výsledky kvantitativního výzkumu. Tento …moreAbstract:
The Diploma Thesis deals with inclusive education at elementary school from the point of view of those who are concerned with inclusion. The teoretical part defines pupils in elementary education especially those with special educational needs. The Thesis acquaints us with inclusive eduaction in the current educational systém and it compares defferences between inclusion and integration. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUTÁLKOVÁ, Adéla. Inkluzivní vzdělávání z pohledu osob na něm se podílejících. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ