Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol – Renata JAROŠOVÁ
Renata JAROŠOVÁ
Master's thesis
Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol
Barriers to inclusion of children with disabilities into mainstream education from the point of view of teachers of ordinary elementary schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou realizace inkluzivního vzdělávání na základních školách v České republice. Teoretická část práce vychází z analýzy odborných zdrojů na poli dané tématiky a předkládá shrnutí základních charakteristik vztahujících se ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (kdo, kde a jak?) a k bariérám, které jsou z pohledu pedagogů nejčastěji označovány za překážku …moreAbstract:
The diploma thesis discusses the implementation of inclusive education at primary schools in the Czech Republic. The theoretical part is based on an analysis of existing literature on the issue and offers an overview of the basic characteristics of the education of pupils with special educational needs (who, where and how?) and the barriers that teachers most often cite as an obstacle in the effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Renata. \textit{Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ab8egt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAROŠOVÁ, Renata. Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ