Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol – Renata JAROŠOVÁ
Renata JAROŠOVÁ
Master's thesis
Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol
Barriers to inclusion of children with disabilities into mainstream education from the point of view of teachers of ordinary elementary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou realizace inkluzivního vzdělávání na základních školách v České republice. Teoretická část práce vychází z analýzy odborných zdrojů na poli dané tématiky a předkládá shrnutí základních charakteristik vztahujících se ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (kdo, kde a jak?) a k bariérám, které jsou z pohledu pedagogů nejčastěji označovány za překážku …viacAbstract:
The diploma thesis discusses the implementation of inclusive education at primary schools in the Czech Republic. The theoretical part is based on an analysis of existing literature on the issue and offers an overview of the basic characteristics of the education of pupils with special educational needs (who, where and how?) and the barriers that teachers most often cite as an obstacle in the effective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROŠOVÁ, Renata. \textit{Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ab8egt/.
Jak správně citovat práci
JAROŠOVÁ, Renata. Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ