Barbora Kovaříková

Bachelor's thesis

Analýza sportovního projektu "S ČT SPORT NA VRCHOL" a marketingová strategie pro slovenský trh

The analysis of the sport project "S ČT SPORT NA VRCHOL" and marketing strategy of entering on Slovak market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza sportovního lyžařského projektu S ČT sport na vrchol od roku 2011 - 2014 spolu s následným návrhem marketingové strategie pro slovenský trh. Bakalářská práce poukazuje na propojení teorie a praxe. Za pomoci využití velkého spektra metodiky psaní jsou zodpovězeny stanovené cíle práce. Prostředí sousedního státu je vybráno především z důvodu historické vzájemnosti, bezproblémové …more
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of the sport project "S ČT sport na vrchol" during the years 2011 - 2014 with the suggestion of the marketing strategy for the Slovak market. The thesis is a combination of theoretical solutions and analytical part. The objectives are answered with the aid of large spectrum of methodology. The neighbour state is chosen on the grounds of historical mutuality, problem …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Petr Svěcený

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45074