Analýza sportovního projektu "S ČT SPORT NA VRCHOL" a marketingová strategie pro slovenský trh – Barbora Kovaříková
Barbora Kovaříková
Bakalářská práce
Analýza sportovního projektu "S ČT SPORT NA VRCHOL" a marketingová strategie pro slovenský trh
The analysis of the sport project "S ČT SPORT NA VRCHOL" and marketing strategy of entering on Slovak market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza sportovního lyžařského projektu S ČT sport na vrchol od roku 2011 - 2014 spolu s následným návrhem marketingové strategie pro slovenský trh. Bakalářská práce poukazuje na propojení teorie a praxe. Za pomoci využití velkého spektra metodiky psaní jsou zodpovězeny stanovené cíle práce. Prostředí sousedního státu je vybráno především z důvodu historické vzájemnosti, bezproblémové …víceAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of the sport project "S ČT sport na vrchol" during the years 2011 - 2014 with the suggestion of the marketing strategy for the Slovak market. The thesis is a combination of theoretical solutions and analytical part. The objectives are answered with the aid of large spectrum of methodology. The neighbour state is chosen on the grounds of historical mutuality, problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Petr Svěcený
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Sabína Žitná -
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Michal Gombarčík