Barbora Kovaříková

Bakalářská práce

Analýza sportovního projektu "S ČT SPORT NA VRCHOL" a marketingová strategie pro slovenský trh

The analysis of the sport project "S ČT SPORT NA VRCHOL" and marketing strategy of entering on Slovak market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza sportovního lyžařského projektu S ČT sport na vrchol od roku 2011 - 2014 spolu s následným návrhem marketingové strategie pro slovenský trh. Bakalářská práce poukazuje na propojení teorie a praxe. Za pomoci využití velkého spektra metodiky psaní jsou zodpovězeny stanovené cíle práce. Prostředí sousedního státu je vybráno především z důvodu historické vzájemnosti, bezproblémové …více
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of the sport project "S ČT sport na vrchol" during the years 2011 - 2014 with the suggestion of the marketing strategy for the Slovak market. The thesis is a combination of theoretical solutions and analytical part. The objectives are answered with the aid of large spectrum of methodology. The neighbour state is chosen on the grounds of historical mutuality, problem …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Petr Svěcený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45074