Michaela Kalvodová
Master's thesis
PR politické strany ve volební kampani
Public Relations of Political Party in Election Period
Abstract:
Diplomová práce „PR politické strany ve volebním období“ představuje působení public relations a jeho nástrojů na veřejnost prostřednictvím masových médií. Komunikace public relations je zde zasazena do politického prostředí, které je zde popsáno na základě existence politických stran a volebního systému fungujícího v České republice. Dále je představen politický marketing jako nástroj, který pomáhá …moreAbstract:
The thesis "PR of political party in the election period" presents public relations and its tools to thepublic through the mass media. Communication of public relations is embedded in the politicalenvironment described here by the existence of political parties and the electoral system operatingin the Czech Republic. In addition, political marketing is introduced as a tool to help political partiesprepare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73172
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Eliška Novotná
- Reader: Martin Musil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Etika v public relations
Adéla Vaverová