PR politické strany ve volební kampani – Michaela Kalvodová
Michaela Kalvodová
Diplomová práce
PR politické strany ve volební kampani
Public Relations of Political Party in Election Period
Anotace:
Diplomová práce „PR politické strany ve volebním období“ představuje působení public relations a jeho nástrojů na veřejnost prostřednictvím masových médií. Komunikace public relations je zde zasazena do politického prostředí, které je zde popsáno na základě existence politických stran a volebního systému fungujícího v České republice. Dále je představen politický marketing jako nástroj, který pomáhá …víceAbstract:
The thesis "PR of political party in the election period" presents public relations and its tools to thepublic through the mass media. Communication of public relations is embedded in the politicalenvironment described here by the existence of political parties and the electoral system operatingin the Czech Republic. In addition, political marketing is introduced as a tool to help political partiesprepare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Eliška Novotná
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková