Bc. Tomáš Hofman
Diplomová práce
Srovnávací reklama
Comparative advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat srovnávací reklamu jako jednu z možností nekalého soutěžení a její význam v hospodářské soutěži, informovat o základních rysech reklamního srovnávání, a to jak v české, tak evropské právní úpravě a stejně tak o jejich možném výkladu. Jedním z dalších cílů je nalézt a stanovit hranici přípustnosti srovnávací reklamy a vztah její skutkové podstaty k ostatním skutkovým …víceAbstract:
The aim of this thesis is to outline the concept of comparative advertising, as one of the possibilities of unfair competition and its importance in the competition, information on basic features comparison and advertising both in Czech and European legislation as well as their possible interpretation. One further objective is to find and fix the limit of admissibility of comparative advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w1kbg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Taťana Sommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama
Lucie Vohryzková Horáčková -
Klamavá reklama v marketingové praxi
Elizaveta Korotkova -
Klamavá reklama
Eva Zvěřinová -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová -
Klamavá reklama
Pavel Pikna -
Klamavá reklama
Lucia Candráková -
Klamavá reklama v ČR
Václav Haták