Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free – Petr Víceník
Petr Víceník
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free
Suggestion of marketing strategy for fitness centre Studio Be Free
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro Studio Be Free, což je fitness centrum v Uherském Brodě. Návrh nové strategie by měl vést ke zvýšení počtu zákazníků, zvýšení tržeb a upevnění si své pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vysvětleny pojmy, které jsou následně použity ve vlastní práci. V první části vlastní práce jsou uvedeny obecné …moreAbstract:
The Bachelor thesis is aim at a suggestion of marketing strategy for Studio Be Free, which is a fitness centre in Uherský Brod. This suggestion of new marketing strategy should maintain to higher amount of new customers, increase a revenues and fixing your position at market. The theoretical part contains theoretical interpretation in general and important marketing definitions, which are applied in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍCENÍK, Petr. \textit{Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/abhkt4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights