Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy – Tereza Bečková
Tereza Bečková
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy
Customer satisfaction analysis of Company Kafe & Kobliha
Abstract:
Cíly diplomové práce je především zjistit korelaci mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků zkoumaného subjektu a ověřit stanovené hypotézy, které se týkaly spokojenosti, segmentace zákazníků, ochoty doporučit podnik známým a přátelům a periodicitě návštěvnosti. Pro účely této práce byla získávána primární i sekundární data. Na základě hloubkového rozhovoru s majitelem kavárny byly …moreAbstract:
The primary aim of this thesis was to examine a correlation between individual factors and overall customer satisfaction of the examined subject and to verify the established hypotheses concerning satisfaction, segmentation of customers, willingness to recommend the company to friends and frequency of attendance. Both primary and secondary data were collected for the purposes of this thesis. Analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71640
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2018
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Helena Pěluchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz