Tereza Bečková

Master's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy

Customer satisfaction analysis of Company Kafe & Kobliha
Abstract:
Cíly diplomové práce je především zjistit korelaci mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků zkoumaného subjektu a ověřit stanovené hypotézy, které se týkaly spokojenosti, segmentace zákazníků, ochoty doporučit podnik známým a přátelům a periodicitě návštěvnosti. Pro účely této práce byla získávána primární i sekundární data. Na základě hloubkového rozhovoru s majitelem kavárny byly …more
Abstract:
The primary aim of this thesis was to examine a correlation between individual factors and overall customer satisfaction of the examined subject and to verify the established hypotheses concerning satisfaction, segmentation of customers, willingness to recommend the company to friends and frequency of attendance. Both primary and secondary data were collected for the purposes of this thesis. Analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2018
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Helena Pěluchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71640