Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik) – Bc. Anna Esina
Bc. Anna Esina
Diplomová práce
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Investing in Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Field of Fashion( Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití tematizací s akcentem na poziční investování v marketingové komunikaci obecně a specificky pak v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretických problematik oboru marketingová komunikace, ekonomie, sociologie a dalších. Badatelským zadáním pak bylo shromáždit relevantní kazuistiky z marketingové praxe a na jejich základě a na základě vlastního …víceAbstract:
This thesis is focused on the use of a subject of discussion with an emphasis on positional investing in marketing communications in general and specifically in the field of fashion marketing. Based on theoretical problems in field of marketing communications, economics, sociology, and others. Scholarly typing then was to gather relevant case studies from marketing practice and on that basis and on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ESINA, Anna. \textit{Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/aboqhd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva