Bc. Anna Esina

Master's thesis

Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)

Investing in Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Field of Fashion( Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití tematizací s akcentem na poziční investování v marketingové komunikaci obecně a specificky pak v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretických problematik oboru marketingová komunikace, ekonomie, sociologie a dalších. Badatelským zadáním pak bylo shromáždit relevantní kazuistiky z marketingové praxe a na jejich základě a na základě vlastního …more
Abstract:
This thesis is focused on the use of a subject of discussion with an emphasis on positional investing in marketing communications in general and specifically in the field of fashion marketing. Based on theoretical problems in field of marketing communications, economics, sociology, and others. Scholarly typing then was to gather relevant case studies from marketing practice and on that basis and on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní