Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy – Mgr. et Mgr. Jana Magerová, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Jana Magerová, Ph.D.
Disertační práce
Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy
School psychologist in the inclusive school environment
Anotace:
Předložená disertační práce se zabývá úkoly školního psychologa v prostředí inkluzivní školy. Teoreticky zpracovává otázky inkluzivního vyučování, které nově řeší pedagogickou práci zejména se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Prostřednictvím výzkumu jsou zjišťovány požadavky na služby a odborné činnosti školního psychologa z pohledu znalostí a zkušeností posluchačů speciální pedagogiky jako …víceAbstract:
The presented dissertation deals with the tasks of the school psychologist in the environment of the inclusive school. Theoretically, it deals with the issues of inclusive teaching, which resolve the pedagogical work especially with pupils with special educational needs. Through the research, the requirements for services and professional activities of the school psychologist are identified from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuqm4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 11. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ