Bc. Michaela SLADKÁ

Master's thesis

Marketingový mix vybrané obchodní značky

Marketing mix of selected brand
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy současného marketingového mixu obchodní značky IQOS a navržení vhodného opatření pro oblast marketingového mixu na základě výsledků provedených analýz. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: zpracování teoretického úvodu k problematice marketingového mixu, představení vybrané společnosti a provedení analýzy vnějšího …viac
Abstract:
Main goal of this master thesis is the analysis of current marketing mix of the IQOS brand and to propose a suitable measure for the marketing mix based on the results of the analyzes. The main goal is achieved through the previous three sub-goals: elaboration of a theoretical introduction to the issue of marketing mix, introduction of the selected company and analysis of the external environment of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLADKÁ, Michaela. Marketingový mix vybrané obchodní značky. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/