Nekonvenční způsoby distribuce vybraných druhů potravin prostřednictvím bezobalových obchodů – Aneta Tkadlecová
Aneta Tkadlecová
Bachelor's thesis
Nekonvenční způsoby distribuce vybraných druhů potravin prostřednictvím bezobalových obchodů
Unconventional methods of distribution of selected types of groceries through non-packaging stores
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá prodejem mléka a mléčných výrobků prostřednictvím bezobalových obchodů. Hlavním cílem je identifikovat ekonomický potenciál maloobchodního prodeje mléčných výrobků bezobalovým způsobem. Pro naplnění tohoto cíle byly analyzovány vývojové tendence spotřeby, produkce a cen mléčných výrobků, rovněž bylo využito dotazníkového šetření mezi spotřebiteli, které zkoumalo spotřebitelské …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the sale of milk and dairy products through non-packaging stores. Its main aim is to identify the economic potential of dairy products' retail sales in a non-packaging way. To fulfil this aim, the development trends of consumption, production and prices of dairy products were analyzed, and a questionnaire survey among consumers was used, which examined consumer behaviour …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Vavřina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TKADLECOVÁ, Aneta. \textit{Nekonvenční způsoby distribuce vybraných druhů potravin prostřednictvím bezobalových obchodů}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/abtype/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ -
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Adéla Herzánová -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Jiří Červinka -
Zhodnocení bezobalového nakupování z pohledu spotřebitele
Petr Sklenička -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Norbert Gerec