Společenská odpovědnost firem v praxi – Šárka Stachová
Šárka Stachová
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem v praxi
Corporate Social Responsibility of Firms in Practice
Anotace:
Tato diplomová práce hodnotí koncepci společenské odpovědnosti firem, an-gl. corporate social responsibility (CSR), a její využití v praxi ve vybraných společnos-tech. V úvodu práce jsou definována teoretická východiska práce. Za jeden z přínosů konceptu společenské odpovědnosti je považováno zvýšení konkurenceschopnosti, které pomůže společnosti Bel naplnit strategický cíl, který si do roku 2025 vytyčila …víceAbstract:
The diploma thesis evaluates the concept of corporate social responsibility(CSR), and its use in practice in selected companies. At the beginning of the thesis are defined the theoretical starting points of the thesis. One of the benefits of the CSR concept is an increase of competitiveness that will help company Bel to meet the strategic goal they set for 2025. In the practical part, the CSR activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Roman Fiala
- Oponent: Jiří Sláma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić