Mgr. Michal Doupovec

Bakalářská práce

Machinima: Filmové umění počítačových her

Machinima: The Film Art of Digital Games
Anotace:
Bakalářská práce Machinima: Filmové umění počítačových her, zkoumá fenomén tvorby animovaných filmů v trojrozměrném prostředí počítačových her. Popisuje její historický vývoj a rozdíl od zachycování pouhého herního dění na obrazovce a opravdové kreativní práce s videem, jako prostředkem vyprávění příběhu. Nahlíží ji z pohledu novomediální teorie remediace a konvergence. Podrobně zkoumá způsoby pořizování …více
Abstract:
Bachelor thesis Machinima: The Film Art of Digital Games, researches into a phenomena of a production of animated movies in three dimensional world of computer games. It describes its historical development from capturing of the background of the game on the screen to the real creative video work and differences between them as an instrument of storytelling. It looks at it from the perspective of a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta