Bc. Lukáš Krejča

Master's thesis

Ideální marketingové strategie v PPC reklamě

Ideal marketing strategies in PPC advertising
Abstract:
Diplomová práce popisuje možnosti fungování PPC reklamy, která je jedním ze základních kanálů výkonnostního online marketingu. Práce popisuje princip, jak PPC reklama funguje a přibližuje zásady správného nastavení kampaní. Na reálném příkladu a skutečných datech poté popisuje platnost těchto zásad.
Abstract:
The Thesis describes the use of PPC advertising as one of main online marketing channnels. It definies the principles how PPC advertising works and describes rules advertisers should follow. Based on real campaign data the Thesis confirms how these rules affect advertising performance.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication