Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty – Jiří Siegel
Jiří Siegel
Bachelor's thesis
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty
ANO 2011 Political Marketing in 2013 Czech Chamber of Deputies Elections. Comparison with selected other subjects
Anotácia:
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně proměnily. Nové komunikační technologie, výrazná profesionalizace, agresivní předvolební boj, negativní politická kampaň a další nové prvky, které se objevují v dnešním politickém boji o přízeň voličů. Cílem bakalářské práce je odpovědět na dvě výzkumné otázky. V prvé řadě by práce měla přinést odpověď na otázku, jakou volební strategii zvolilo politické hnutí …viacAbstract:
Election campaigns have been radically transformed since 1989. New methods of political struggle for the favour voters have emerged –communication technologies, strong professionalization, aggressive campaigning, negative political campaigns and other new elements. The aim of this thesis is to answer two research questions. Firstly, the work should bring answers to these questions. What campaign strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedúci: PhDr. Jan Outlý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Bílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIEGEL, Jiří. \textit{Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Arts. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/acrf1j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
Kateřina Horsáková -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
Prostorová analýza voleb v Olomouckém kraji v letech 2004-2013
Filip Vojkovský -
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
Kateřina Horsáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva