Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů. – Kristina Hralová
Kristina Hralová
Bakalářská práce
Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.
The Market Research methods used for innovating new products.
Anotace:
Cílem práce je popsat průběh inovace a výzkumné metody a techniky, které v procesu inovace mohou přispět k vývoji nového výrobku, a prakticky vyzkoušet techniku Interactive Innovation používanou ve fázi generování nápadů na inovaci a shrnout její výsledky.Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to describe the innovation proces, the market research methods and techniques which could contribute to the development of the new products, and to apply practically the technique named Interactive Innovation used in the ideas generation phase and analyse its results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Development of automotive market in Russia
Danil Prozorov -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analýza a porovnání přínosů OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 a OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014 - 2020
Veronika Bullová -
Sociální inovace jako podpora rozvoje sociálního podnikání
Petra Krejčí -
Inovace výrobního procesu strojírenských podniků ve vazbě na obchodní portfolio
Tomáš Daněk