Kristina Hralová

Bachelor's thesis

Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.

The Market Research methods used for innovating new products.
Abstract:
Cílem práce je popsat průběh inovace a výzkumné metody a techniky, které v procesu inovace mohou přispět k vývoji nového výrobku, a prakticky vyzkoušet techniku Interactive Innovation používanou ve fázi generování nápadů na inovaci a shrnout její výsledky.
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to describe the innovation proces, the market research methods and techniques which could contribute to the development of the new products, and to apply practically the technique named Interactive Innovation used in the ideas generation phase and analyse its results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79399