Tereza Kalivodová

Bakalářská práce

Online marketing a chování uživatelů

Online Marketing nad Users Behavior
Anotace:
Účelem tohoto dokumentu je poskytnout čtenáři přehled o analytických nástrojích zaměřených na pozorování chování uživatelů při návštěvě webu a popsat jednotlivé nástroje pro analýzu online trhu, popularizaci firmy na internetu a možnostech její propagace. Tato teorie bude včetně nástrojů dle možností demonstrována na reálné firemní kampani pro kovošrot, tvořící praktickou část práce. Vzhledem k zaměření …více
Abstract:
The purpose of this document is to provide reader an overview, in analytic tools focused on observing user behaviour while visiting a web, and to describe each tool used for online market analysis, to increase company popularity and possibilities of its marketing. This theory will be demonstrated on real campaign for a Scrap Metal Yard, which would stand for practical part of the task. Because of company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Michal Radecký
  • Oponent: Pavel Dohnálek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava