Podnikateľský plán nízkonákladového hotela – Kristína Gavnholt
Kristína Gavnholt
Bakalářská práce
Podnikateľský plán nízkonákladového hotela
The Business Plan of Low-Cost Hotel
Abstract:
Ability to do business in today's competitive environment requires significant preparation. Accommodation facilities and related services are no exception to this rule. For this reason, the thesis aim is to develop a new business plan for a low-cost hotel in Liptovský Mikuláš, where the basic marketing strategy is to minimize the price policy. Before the creation of the business plan itself there were …víceAbstract:
Schopnosť podnikať v dnešnom konkurenčnom prostredí vyžaduje značnú prípravu. Výnimku netvoria ani ubytovacie zariadenia a s nimi súvisiace služby. Z tohto dôvodu si práca kladie za cieľ vytvoriť nový podnikateľský plán pre nízkonákladový hotel v Liptovskom Mikuláši, kde základnou marketingovou stratégiou je minimalizácia cien. Pred tvorbou samotného plánu bola prevedená podrobná analýza trhu, v rámci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7571/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Sobek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAVNHOLT, Kristína. \textit{Podnikateľský plán nízkonákladového hotela}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad4d3f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketing - strategy in the Vietnamese hotel industry
Hong Hanh Nguyen -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan -
Ethical Marketing
Bohdan Lizohubov -
Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel
Joyce Zýková