Marketing a propagace úpolových sportu v ČR – Bc. Tomáš Buchta
Bc. Tomáš Buchta
Diplomová práce
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Marketing and promotion of martial art in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce na téma „Marketing a propagace úpolových sportů v ČR“ pojednává o marketingových aktivitách Českého svazu Taekwon-do ITF a jeho členských subjektech. Kdy na základě analýzy navrhuje vhodnou marketingovou strategii.Cílem práce bylo analyzovat marketingové aktivity v oblasti úpolových sportů na území České republiky se zaměřením na taekwon-do. Taekwon-do hlouběji analyzovat a navrhnout …víceAbstract:
Thesis on "Marketing and promotion of martial arts in the Czech Republic" deals with the marketing activities of Český svaz Taekwon-do ITF (Czech federation of taekwon-do ITF) and its member bodies. The work based on the analysis suggests a marketing strategy.The aim of the study was to analyze marketing activities in the field of martial arts in the Czech Republic with a focus on taekwon-do. Taekwon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tp6ut/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova