Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik – Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Master's thesis
Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik
Návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu, vycházející ze základů popsaných v teoretické části, která pojednává o marketingu obecně a marketingových nástrojích, obsahuje také základy strategického marketingového plánování a seznamuje s tématem franchisového podnikání. V praktické části se provádí analýza podniku a analýza cílového zákazníka, které slouží jako podklad pro výběr marketingových …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a marketing plan, which is based on the theoretical background described in the first part, which is discussing marketing in general, describing marketing tools and also contains the foundations for strategic marketing planning and introduces the topic of franchise business. In the proposal is composed of the business analysis and the analysis of the target …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingového plánu, ktorý je založený na východiskách opísaných v teoretickej časti, rozoberajúcej všeobecne marketing a marketingové nástroje, zároveň obsahuje základy pre strategické marketingové plánovanie a približuje tému franchisingového podnikania. V praktickej časti sú uskutočnené analýzy podniku a rozbor cieľového zákazníka, ktoré slúžia ako podklady pre …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová