Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik – Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Bc. Wanda Lesley Ann Špániková
Master's thesis
Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik
Návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu, vycházející ze základů popsaných v teoretické části, která pojednává o marketingu obecně a marketingových nástrojích, obsahuje také základy strategického marketingového plánování a seznamuje s tématem franchisového podnikání. V praktické části se provádí analýza podniku a analýza cílového zákazníka, které slouží jako podklad pro výběr marketingových …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a marketing plan, which is based on the theoretical background described in the first part, which is discussing marketing in general, describing marketing tools and also contains the foundations for strategic marketing planning and introduces the topic of franchise business. In the proposal is composed of the business analysis and the analysis of the target …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingového plánu, ktorý je založený na východiskách opísaných v teoretickej časti, rozoberajúcej všeobecne marketing a marketingové nástroje, zároveň obsahuje základy pre strategické marketingové plánovanie a približuje tému franchisingového podnikania. V praktickej časti sú uskutočnené analýzy podniku a rozbor cieľového zákazníka, ktoré slúžia ako podklady pre …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová