Návrh marketingové komunikace internetového projektu – Tomáš Osinek
Tomáš Osinek
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace internetového projektu
Analysis of profitability potential and proposal of the internet project strategy
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je internetový marketing a tvorba internetových projektů založených na monetizaci obsahu primárně pomocí affiliate marketingu a internetové reklamy. Základním cílem této práce je analýza potenciálu ziskovosti vybraného projektu a návrh online marketingové strategie projektu při případném rozhodnutí o jeho realizaci. Teoretická část práce shrnuje odborné poznatky ze světa …víceAbstract:
The main topic of the diploma thesis is internet marketing and the creation of internet projects based on content monetization primarily through affiliate marketing and internet advertising. The main objective of this thesis is to analyse the profitability potential of the selected project and to propose an online marketing strategy for the project when deciding on its implementation. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87981
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek