Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny – Mgr. Veronika Ovesná
Mgr. Veronika Ovesná
Master's thesis
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Inclusion of foreign pupils in primary mainstream schools on the example pupils of the Vietnamese minority
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze žáků-cizinců na českých základních školách, konkrétně na prvním stupni základní školy, se zaměřením na vzdělávání žáků z vietnamské menšiny. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou blíže popsány pojmy, kutikulární dokumenty a odborná východiska zaměřující se na vzdělávání žáků-cizinců. V kapitole o inkluzivním …moreAbstract:
This master thesis deals with the inclusion of the foreign students at the Czech elementary schools, specifically at primary school, with the focus on the education of the students of the Vietnamese minority. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, the basic terms, the curriculum documents and the theoretical bases focused on the education of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ty3eq/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OVESNÁ, Veronika. \textit{Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/admp23/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka