Angličtina jako nástroj globalizace – Bc. Tereza Tkáčová
Bc. Tereza Tkáčová
Bakalářská práce
Angličtina jako nástroj globalizace
English Language as a Tool of Globalization
Anotace:
Bakalářská práce Angličtina jako nástroj globalizace pojednává o okolnostech, které vedly k současné situaci, kdy angličtina zastává funkci jazyka s globálním významem. Popisuje rovněž možné důsledky, které jazyk v tak mocné pozici může mít. Je tedy nastíněna historie britské kolonizace, jež umožnila rozšíření angličtiny po celém světě a zajistila tak angličtině vysoký počet států, v nichž angličtina …víceAbstract:
Bachelor thesis English Language as a Tool of Globalization deals with the factors that helped English language to gain a global status. It also covers the possible consequences that a language with such power can result in. For this reason, the history of British colonization is mentioned as this led to the spread of English language all over the world and it resulted in a great number of countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/alc8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Globalization on Czech and Turkish Cultural Identity
Markéta Růžičková -
Challenges and obstacles in the socio–cultural adjustment of international students
Liubov Sivtceva -
English language as a Lingua Franca and globalization
Maryia SILICH -
Influence of the English language on Japanese and its business culture
František VANĚK -
A survey of English language needs in Czech companies
Simona PODLESÁKOVÁ -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn