Globální marketing a lokální kultura – Bc. Denisa Bálková
Bc. Denisa Bálková
Diplomová práce
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Anotace:
Tématem této diplomové práce je globální marketing a lokální kultura v návaznosti cíle ve zjištění zda firma s globální působností zohledňuje kulturní specifika jednotlivých trhů nebo zda užívá homogenní globální marketing a jednotlivá kulturní specifika spíše stírá. Tato diplomová práce se tedy zaměřuje na analýzu rozdílů, zda zákazníci ve vybrané společnosti mají na výběr stejné výrobky či služby …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is global marketing and local culture in connection, with the goal of finding out whether a company with a global scope reflects the cultural specifics of individual markets or whether it uses homogeneous global marketing and individual cultural specifics rather blurs. This thesis focuses on the analysis of differences, whether customers in the selected company have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lr1gg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková