Denisa Bránková

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení

Analysis of Lidl's marketing strategy and proposal for its improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Lidl a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové strategie do budoucna. První část se bude zabývat teoretickými základy marketingu, marketingovým mixem v retailu, strategií a výzkumem. Druhá část se bude věnovat společnosti Lidl, a to zejména v České republice, konkrétně činností, marketingovou strategií a konkurencí …více
Abstract:
The objective of the thesis is evaluation of the current marketing strategy of Lidl and proposal of recommendations for improving the marketing strategy in the future. The first part will deal with the theoretical foundations of marketing, marketing mix in retail, strategy and research. The second part will be devoted to Lidl, especially in the Czech Republic, specifically activities, marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89156