Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení – Denisa Bránková
Denisa Bránková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti Lidl a návrh na její vylepšení
Analysis of Lidl's marketing strategy and proposal for its improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Lidl a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové strategie do budoucna. První část se bude zabývat teoretickými základy marketingu, marketingovým mixem v retailu, strategií a výzkumem. Druhá část se bude věnovat společnosti Lidl, a to zejména v České republice, konkrétně činností, marketingovou strategií a konkurencí …víceAbstract:
The objective of the thesis is evaluation of the current marketing strategy of Lidl and proposal of recommendations for improving the marketing strategy in the future. The first part will deal with the theoretical foundations of marketing, marketing mix in retail, strategy and research. The second part will be devoted to Lidl, especially in the Czech Republic, specifically activities, marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů