Ing. Petra Machovská

Bakalářská práce

Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují

The Process of Branding Endiex and Influencing Factors
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o budování nové značky Endiex, uvedené na trh v roce 2007. V první teoretické části se věnuji teoretickým poznatkům zacíleným na tuto problematiku. Jedná se zejména o prvky značky, marketingovou analýzu, segmentaci, targeting a positioning značky a její roli v marketingovém mixu. V praktické části popisuji jednotlivé kroky, které vedly k uvedení produktu na trh a dále …více
Abstract:
This thesis deals with building of a new brand Endiex, launched in 2007. In the first theoretical part I deal with theoretical knowledge focused on this issue. It particularly includes the elements of brand, marketing analysis, segmentation, targeting, positioning of a brand and its role in the marketing mix. In the practical part I describe the individual steps that led to a successful product launch …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní