Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují – Ing. Petra Machovská
Ing. Petra Machovská
Bachelor's thesis
Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují
The Process of Branding Endiex and Influencing Factors
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o budování nové značky Endiex, uvedené na trh v roce 2007. V první teoretické části se věnuji teoretickým poznatkům zacíleným na tuto problematiku. Jedná se zejména o prvky značky, marketingovou analýzu, segmentaci, targeting a positioning značky a její roli v marketingovém mixu. V praktické části popisuji jednotlivé kroky, které vedly k uvedení produktu na trh a dále …moreAbstract:
This thesis deals with building of a new brand Endiex, launched in 2007. In the first theoretical part I deal with theoretical knowledge focused on this issue. It particularly includes the elements of brand, marketing analysis, segmentation, targeting, positioning of a brand and its role in the marketing mix. In the practical part I describe the individual steps that led to a successful product launch …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/my3k9/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková