Bc. Iveta Stočková

Diplomová práce

Guerilla marketing

Guerilla marketing
Anotace:
Guerilla marketing je forma marketingu a propagace využívající netradiční a neotřelé metody, pomocí nichž se firmy snaží dosáhnout maximálního efektu při obvykle nižších nákladech. Tato diplomová práce se v rámci teoretické části věnuje porovnání názorů z literatury. Dále se zabývá tím, jak je guerilla marketing v dnešní době chápán. Dále pak vysvětluje základní prvky a rozdíly v porovnání s tradičním …více
Abstract:
Guerilla marketing is a form of a product or service promotion that uses unconventional and novel methods, with an aim to achieve maximum effect at usually lower costs. The theoretical part of the thesis is concerned with a comparison of various views on guerilla marketing in literature. Furthermore, it examines the today's understanding of guerilla marketing. In addition to that main characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses aeisva aeisva/2
5. 4. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
6. 4. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.