Marek Jaroš
Bakalářská práce
Virtuální tržiště vybraného know-how
Virtual markets of selected know how
Anotace:
Hlavní rysy virtuálních tržišť a jejich typologii včetně B2B, B2C, B2G, C2C a C2B, obchodní modely, obchodí metody. Definice nového obchodního modelu založeného na obchodování s komoditou jako je duševní vlastnictví. Strategie vstupu na trh, měření úspěšnosti dosažení cílů strategie. Využití nového modelu v akademické sféře.Abstract:
First section is deseribing virtual market typology including business models and methods. In the second section there is designed new business model with special kind of commodity. Threre is also desribed how to enter market with new business model with appropriated strategy and how this new business model can cooperate with academic sphere.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2009
- Vedoucí: Prokop Toman
- Oponent: Vlasta Svatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Tereza Matulová -
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby s důrazem na VOD model v ČR
Miluše Hadrabová -
Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh
Martin Mičánek -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Obchodní modely knižního trhu a jejich aplikace na českém trhu
Kateřina Vejvodová