Marek Jaroš
Bachelor's thesis
Virtuální tržiště vybraného know-how
Virtual markets of selected know how
Abstract:
Hlavní rysy virtuálních tržišť a jejich typologii včetně B2B, B2C, B2G, C2C a C2B, obchodní modely, obchodí metody. Definice nového obchodního modelu založeného na obchodování s komoditou jako je duševní vlastnictví. Strategie vstupu na trh, měření úspěšnosti dosažení cílů strategie. Využití nového modelu v akademické sféře.Abstract:
First section is deseribing virtual market typology including business models and methods. In the second section there is designed new business model with special kind of commodity. Threre is also desribed how to enter market with new business model with appropriated strategy and how this new business model can cooperate with academic sphere.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14777
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2009
- Supervisor: Prokop Toman
- Reader: Vlasta Svatá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Tereza Matulová -
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby s důrazem na VOD model v ČR
Miluše Hadrabová -
Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh
Martin Mičánek -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita