Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life – Bc. Nikola DŘEVOJÁNKOVÁ
Bc. Nikola DŘEVOJÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life
Promotion in the virtual environment focusing on Second Life
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v reálném prostředí a především také v prostředí virtuálním. Úkolem je porovnání těchto dvou marketingových komunikací a také prozkoumání reklamy ve virtuálním světě Second Life. Práce je rozčleněna do pěti kapitol.Abstract:
This Bachelor thesis deals with promotion in the real environment and also in the virtual environment. The objective is to compare these two kinds of promotions and also survey of the advertisement in the virtual world called Second Life. This thesis is divided into five chapters.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Accessible from:: 27. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DŘEVOJÁNKOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/aennlb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DŘEVOJÁNKOVÁ, Nikola. Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / English and Applied Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Dominika Boháčková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Jiří Vihnálik -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights