Zavedení "Homeworking" a jeho vliv na vnitrofiremní komunikaci ve společnosti Regie Radio Music – Bc. Eva Balogová
Bc. Eva Balogová
Bakalářská práce
Zavedení "Homeworking" a jeho vliv na vnitrofiremní komunikaci ve společnosti Regie Radio Music
The implementation of "Homeworking" and its effect on a internal communication in the company Regie Radio Music
Anotace:
První část se věnuje vysvětlení pojmů interní komunikace, homeworking a jejich implementaci do firem, výhodám a nevýhodám zavedení homeworkingu do kterékoliv společnosti jak z hlediska zaměstnance,tak z hlediska vedení společnosti. Druhá část popisuje interní komunikaci ve společnosti Regie Radio Music, porovnává jí s interní komunikací ve společnosti Delvita a.s. Třetí část je zaměřena na samotný …víceAbstract:
The first part applies for the explanation of notions as internal communication, homeworking and their implementation into companies, adventages and disadventages of homeworking – on the part of employee and on the part of management. The second part describes internal communication in the company Regie Radio Music and compares it with a internal communication in the company Delvita a.s. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wzfux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová