Internet a marketingová komunikace "On-line versus print" – Ing. Vít Fiala
Ing. Vít Fiala
Bachelor's thesis
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Internet and marketing communications "On-line versus print"
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace na internetu a její porovnání s některými aspekty marketingové komunikace v tištěných titulech. V první části práce, která se věnuje historii a současnosti internetu jak ve světě, tak v České republice, jsou položeny teoretické základy pro druhou část bakalářské práce, kde jsou detailněji popsány a zhodnoceny jednotlivé on-line projekty vydavatelství …moreAbstract:
The topic of the Bachelor Thesis is marketing communication on the Internet and its comparison with some aspects of marketing communication in printed titles. In the first part of the work, which is focussed on history and present of Internet as in Czech Republic, as in world, are laid the foundations for the second part of Bachelor Thesis, where are evaluated each on-line projects of publishing Burda …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tnj48/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Martin Gotthardt -
Finanční analýza společnosti Banner, s.r.o.
Jakub Jeníček -
The Star -Spangled Banner: The Meaning and Role of the American Flag
Libuše LENÁRTOVÁ -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Nástroj pro automatizované generování reklamních grafických bannerů a videí
Lukáš Moravec