Vladimír Vaněk

Bakalářská práce

Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.

Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaněk, Vladimír. Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika