Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích – Bc. Libor Baxant
Bc. Libor Baxant
Master's thesis
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích
Application of the Concept of Corporate Social Responsibility in Small and Medium-sized Companies
Anotácia:
Tato práce se zabývá uplatněním konceptu společenské odpovědnosti (CSR) v malých a středních podnicích (MSP) působících v České republice. V první části práce jsou zhodnoceny současné trendy a přístupy ke společenské odpovědnosti, rozklíčován koncept CSR, jeho historický vývoj, oblasti, dimenze a charakteristiky konceptu a určena jeho aplikace, hodnocení a reportování. Na základě užití teoretických …viacAbstract:
This diploma thesis disserts on the application of the concept of corporate social responsibility (CSR) in small and medium-sized enterprises (SMEs). The first part of the thesis starts with the evaluation of current trends and attitudes to social responsibility, it distinguishes the CSR concept, its historical evolution, the fields, dimensions and characteristics of the concept and it discusses its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Simona Miškolci, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAXANT, Libor. \textit{Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/afd8ln/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Názov
Vložil
Vložené
Práva