Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry – Veronika Kleeva
Veronika Kleeva
Bakalářská práce
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Franchising jako způsob vstupu na zahraniční trh v hotelovém průmyslu
Anotace:
Cílem této bakalaře práce bylo prozkoumat franšízovou strategii pro úspěšný vstup hotelu Don Giovanni na nové trhy Visegrádské skupiny. Pro získání dat o hotelovém sektoru a tržních podmínkách v cílových zemích spojila studie průzkumy s dříve existujícími statistickými údaji. Výsledky studie ukazují, že franšízový systém může být úspěšnou strategií pro rozvoj hotelu Don Giovanni ve Visegrádské skupině …víceAbstract:
This study sought to examine the franchising strategy for the successful growth of the Don Giovanni hotel into new Vysehrad country markets. To gather data on the hotel sector and market conditions in the target nations, the research combined surveys with pre-existing statistical data. The study's findings indicate that franchising can be a successful strategy for the Don Giovanni Hotel's successful …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89047
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Vadim Semenenko
- Oponent: Petr Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89047
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Creating a new tourism product for Záviš z Falkenštejna Hotel
Lucie Haasová -
Lázeňský hotel
Mária Ivanecká -
Development of tourism in Kazakhstan
Beksultan Kuandykuly -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková