Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru – Jana Konášová
Jana Konášová
Bachelor's thesis
Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Rebuilding the shopping center Chodov and impact on the shopping atmosphere
Abstract:
Přestavba obchodního centra je komplikovanou a velice náročnou záležitostí. Důvodů pro přestavbu může být několik. Mezi ně spadá například i rozšíření objektu a snaha o udržení jednotnosti obchodního centra jako celku. Což je přesně případ Centra Chodov. Nejenže zde probíhá přestavba již otevřené části, ale též dostavba části nové. Aby byl zachován příjemný vzhled celého obchodního centra, nelze pouze …moreAbstract:
Reconstruction of the shopping center is very complicated and challenging process. Reasons for the reconstruction may be different. In this case it is about expansion the shopping centre and renovation the older part of the shopping centre in the same time. The project completion should bring a modern touch, elegance and a pleasant shopping atmosphere in the shopping centre Chodov. In this paper I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53625
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Lukáš Heřtus
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mystery shopping
Nikola Jirsová -
Možnosti a meze mystery shopping
Nicola Welnerová -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
Klára KAVANOVÁ