Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru – Jana Konášová
Jana Konášová
Bakalářská práce
Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Rebuilding the shopping center Chodov and impact on the shopping atmosphere
Anotace:
Přestavba obchodního centra je komplikovanou a velice náročnou záležitostí. Důvodů pro přestavbu může být několik. Mezi ně spadá například i rozšíření objektu a snaha o udržení jednotnosti obchodního centra jako celku. Což je přesně případ Centra Chodov. Nejenže zde probíhá přestavba již otevřené části, ale též dostavba části nové. Aby byl zachován příjemný vzhled celého obchodního centra, nelze pouze …víceAbstract:
Reconstruction of the shopping center is very complicated and challenging process. Reasons for the reconstruction may be different. In this case it is about expansion the shopping centre and renovation the older part of the shopping centre in the same time. The project completion should bring a modern touch, elegance and a pleasant shopping atmosphere in the shopping centre Chodov. In this paper I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lukáš Heřtus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping
Nikola Jirsová -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Možnosti a meze mystery shopping
Nicola Welnerová -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná