Bc. Tomáš Foltán

Bakalářská práce

Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing

Anotace:
Cílem projektu je vytvořit a úspěšně realizovat marketingovou a PR strategii hudebního multižánrového festivalu Maraton hudby Brno 2022. Přínosem projektu pak je zvýšení povědomí veřejnosti o festivalu. Práce také obsahuje zhodnocení použitelnosti metod projektového řízení v reálném provozu kulturních projektů.
Abstract:
The aim of the project is to create and successfully implement a marketing and PR strategy for the multi-genre music festival Maraton hudby Brno 2022. The benefit of the project is to increase public awareness of the festival. The work also includes an evaluation of the applicability of project management methods in the real operation of cultural projects.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
  • Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/rxdum/