Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017 – Jakub SMETANA
Jakub SMETANA
Bakalářská práce
Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017
Use of social media in election campaigns by ANO and ČSSD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá užitím sociálních sítí ve volebních kampaních. Zaměřuje se především na dvě politické strany (Hnutí ANO 2011 a ČSSD). Tyto dvě strany jsou zvoleny z důvodu jejich stáří i obratnosti v politickém marketingu. ANO jako zástupce moderní struktury a marketingově orientované strany a ČSSD jako zástupce strany tradiční a dlouhodobě ukotvené v české společnosti. Práce zkoumá chování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of social media in election campaigns. It focuses primarily on two political parties, Hnutí ANO 2011 and ČSSD. These two parties are chosen because of their age, ability and skill in political marketing. ANO as a representative of a modern structure and marketing oriented party, and ČSSD as representative of a traditional and long-established party in Czech society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Vašátková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMETANA, Jakub. Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Francouzská filologie - Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
7. 12. 2018