La mujer en el teatro de Federico García Lorca – Michaela Zelinková
Michaela Zelinková
Bakalářská práce
La mujer en el teatro de Federico García Lorca
The role of women in Federico García Lorca's theatre
Anotace:
Téma: Role ženy ve společnosti v divadelních hrách Federica Garcíi Lorcy Práce se zabývá postavou španělských žen a jejich hlavními rolemi - určené společností, v první polovině 20. století. Zaměřuje se na divadelní tvorbu Federica Garcíi Lorcy, který ve svých dílech staví ženy do pozice protagonistek. Do práce je zahrnuta teoretická i praktická část. V té praktické jsou analyzovány a následně porovnány …víceAbstract:
Topic: The role of women in Federico García Lorca's theatre The bachelor's thesis deals with the figure of Spanish women and their main roles - determined by society, in the first half of the 20th century. It focuses on the theater production of Federico García Lorca, who places women in the position of protagonists in his work. The thesis includes both a theoretical and a practical part. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Juan Anton Sánchez Fernández
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelinková, Michaela. La mujer en el teatro de Federico García Lorca. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - španělský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Režie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Gabriela Krečmerová -
Dramaturgie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Adam Gold -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
Símbolos en la obra de Federico García Lorca
Denisa ZABLOUDILOVÁ -
El amor en las obras teatrales: Bodas de sangre y El público de Federico García Lorca
Petra ZLÁMALOVÁ -
El "problema de Espa\~{n}a" en la obra de Federico García Lorca
Ema KOPINCOVÁ -
Honor familiar y el conflicto interno de personajes femeninos en La casa de Bernarda Alba de Federico García Lorca
Dominika HECZKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
27. 4. 2023